вівторок, 28 квітня 2020 р.
28.04Спостереження за комашками, поглибити знання дітей про семикрапкове сонечко; розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати бережливе ставлення до комах як частинки живої природи.Запитання: Розглянемо сонечко на моїй долоні. Що у нього є? Якого ж кольору тверді крильця? Чим вони прикрашені? Якого кольору м’які крила? Чому сонечко не їдять пташки? Чим воно корисне?Бесіда «Чим схожі люди», закріпити знання дітей про значення частин тіла, їх призначення; підтримувати позитивне ставлення до себе, сприяти першим проявам статевого самоусвідомлення; виховувати дбайливе ставлення до себе.Вихователь пропонує подивитися в люстерко та відповісти на запитання.Запитання: Ти хлопчик чи дівчинка? Як тебе звати? Скільки тобі років? Якого кольору твої очі, волосся?
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
-
https://www.pedrada.com.ua/article/1552-didaktichn-gri-logko-matematichnogo-spryamuvannya-v-dnz?fbclid=IwAR1FbHRkn2Vq5f-VjLE1p9gAHzC-aihmA...
Немає коментарів:
Дописати коментар