«Я дитина хоч мала та маю свої права»
27.04
Спостереження за сонцем, вчити дітей визначати стан погоди, називати зміни, які відбулися у стані неживої природи з приходом весни; звернути увагу дітей на те, що сонце почало сходити рано і піднімається вище, воно не тільки світить, а й гріє; розвивати допитливість, спостережливість.
Запитання: Яка сьогодні погода? Яке небо? Як світить сонечко? Чому воно стало краще зігрівати землю? Які зміни відбулися в природі?
Розповідь-бесіда «Ти живеш серед людей», закріпити знання про особливості обов’язків людей різних вікових категорій; підтримувати прагнення дітей адекватно поводитися відповідно до вікового кола спілкування; виховувати ввічливе, чемне ставлення до дорослих.
Вихователь звертає увагу на те, що нас оточує багато різних людей.
Запитання: Як ви гадаєте, кого більше: дітей чи дорослих? Чим вони різняться між собою? Чим зазвичай займаються дорослі люди?
Спостереження за весняною гілочкою.
Мета: Познайомити дітей з весняними явищами. Виховувати інтерес і бажання розглядати об'єкт, робити прості висновки. Виховувати дбайливе і дбайливе ставлення до живої природи.
Хід спостереження
Наступила весна. Подивіться, як хороше на вулиці: сонечко яскраво світить прокидається все живе.
Сонечко яке? (Жовте, кругле, яскраве)
На що схоже?
Небо якого кольору?
Що це на небі? (Хмари)
На що схожі хмари?
Я вас запрошую в гости до весняного дерева. Подивіться скільки бруньок на гілочці, вони вже розкрилися.
Що з'явиться з бруньок? (Листочки)
Понюхайте, чим пахнуть перші листочки? (Весною, зеленою травою, дощем.)
Листочки які? (Зелені, маленькі, різьблені, ніжні, красиві, яскраві, нарядні)
Обережно доторкніться до листочків. Листочки на дотик які? (Липкі, клейкі)
Дотроньтеся до стовбура дерева. Стовбур який? (Шорсткий, теплий, колючий)
Порівняєте стовбур і гілочки. (Гілочки тоненькі, а стовбур - товстий)
Чому не можна ламати гілочки дерев?
Немає коментарів:
Дописати коментар